Comercialización e Soberanía Alimentaria

Comercialización y Soberanía Alimentaria

O debate sobre a produción e os mercados alimentarios cobra protagonismo e adhesión como reacción ao sentimento de perda de control e identidade dos alimentos que producimos e consumimos, causado por unha concentración acelerada do sector agroalimentario nun presa de empresas multinacionais que nos din e impoñen que comer, cando e onde, ameazando, á vez, un punto fundamental das sociedades humanas: a súa cultura e identidade propia, así como a vida das súas poboacións rurais.

A soberanía alimentaria gana forza ante un cambio estrutural que estamos a vivir. As poucas novas terras dispoñibles para cultivar alimentos son agora apetecidas por capitais que buscan producir enerxía, como son os agrocombustibles, fronte ao esgotamento das reservas de hidrocarburos.

O presente libro Comercialización e soberanía alimentaria presenta unha contribución a modo de diagnóstico e reflexión sobre a situación da soberanía alimentaria en Ecuador, desde unha mirada sobre a estrutura produtiva do país, as condicións de comercialización para as familias campesiñas, o acceso a alimentos de calidade para os consumidores e a orientación de políticas incidindo nas condicións de comercialización e consumo dos alimentos no país.

Institución(s): SIPAE, AVSF

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: